The art of publishing

Cara Menarik Perhatian Lelaki Idaman Anda!


Buat para ledis, nih bg io buka sedikit mengenai  “3 Tips Menarik Perhatian Lelaki Idaman Anda!”, semoga bisa menambah wawasan.
Pernahkah anda merasa cemburu melihat rekan wanita anda mudah mendapat perhatian dari orang di sekelilingnya walau di mana dia berada? Seakan-akan ada aura yang kuat yang menarik minat orang lain terhadapnya. Di mana saja dia berada orang cepat mesra dan mudah bergaul dengannya kerana karisma yang dimilikinya. Pada artikel kali ini, bg io ingin berbagi 3 tips supaya anda tampil berkarisma terutama di dalam pandangan  si dia !



1) Yakin pada diri
Percaya pada diri sendiri dan berani mengambil risiko demi mencapai kesuksesan. Anda harus berfikiran positif selalu dan tidak mudah goyah dengan perkataan  orang yang takut mencoba dan takut pada kegagalan. Kesuksesan adalah hak milik orang yang sering gagal kerana mereka sentiasa belajar dari kegagalan tersebut dan berusaha memperbaiki kelemahan diri.

2) Mahir berkomunikasi
Semua orang pandai berbicara, namun tidak banyak yang mahir berkomunikasi dengan baik. Orang yang pandai berkomunikasi yakin dan bersemangat ketika berbicara, seorang pendengar yang baik dan sedia menerima pendapat orang lain dengan penuh karisma. Mereka juga memiliki sense of humor yang alami.

3) Gaya tersendiri
Nampakkan jati diri anda yang tersendiri antaranya melalui cara anda berjalan, bergaul, berbicara dan membawa diri. Cara pembawaan diri anda yang alami dan mampu menarik perhatian orang di sekeliling anda memperlihatkan aura anda yang tersendiri. Cari gaya dan penampilan yang sesuai dan serasi buat anda lalu tonjolkan diri anda yang sebenarnya. Apabila anda berasa yakin dengan penampilan anda, maka karisma anda akan nampak dengan sendirinya.

demikian dulu, tapi pada intinya ketiga hal diatas tidak saja dilakukan karena ingin manggaet lelaki idaman anda, tetapi merupakan etika yang harus untuk menjadikan anda lebih baik dari hari ini.
Tag : cinta
0 Komentar untuk "Cara Menarik Perhatian Lelaki Idaman Anda!"

Adab berkomentar : #1 Dont OOT #2 Jangan Nyepam #Bukan Link Hidup Komentar yang dianggap SPAM akan dihapus secara otomatis

Back To Top